Gdy w 2003 roku w San Francisco Marissa Shipman zakładała markę The Balm, nie mogła przypuszczać, że te na wskroś amerykańskie produkty, tak szybko staną się rozpoznawalne na całym świecie. Obecnie kosmetyki sprzedawane są w ponad 60 krajach. Co wyróżnia markę The Balm? Zgodnie z hasłem przewodnim „Piękno osiągalne w 5 minut”, kosmetyki są łatwe w użyciu, wielofunkcyjne i pozwalają kobietom wyzwolić duszę artysty. Wspaniale podkreślają kobiecą urodę, a dzięki stylowym opakowaniom retro dodatkowo efektownie się prezentują. Produkty marki The Balm mogą poszczycić się mianem kultowych.
BESTSELLERS
Gdy w 2003 roku w San Francisco Marissa Shipman zakładała markę The Balm, nie mogła przypuszczać, że te na wskroś amerykańskie produkty, tak szybko staną się rozpoznawalne na całym świecie. Obecnie kosmetyki sprzedawane są w ponad 60 krajach. Co wyróżnia markę The Balm? Zgodnie z hasłem przewodnim „Piękno osiągalne w 5 minut”, kosmetyki są łatwe w użyciu, wielofunkcyjne i pozwalają kobietom wyzwolić duszę artysty. Wspaniale podkreślają kobiecą urodę, a dzięki stylowym opakowaniom retro dodatkowo efektownie się prezentują. Produkty marki The Balm mogą poszczycić się mianem kultowych.
BESTSELLERS


Gdy w 2003 roku w San Francisco Marissa Shipman zakładała markę The Balm, nie mogła przypuszczać, że te na wskroś amerykańskie produkty, tak szybko staną się rozpoznawalne na całym świecie. Obecnie kosmetyki sprzedawane są w ponad 60 krajach. Co wyróżnia markę The Balm? Zgodnie z hasłem przewodnim „Piękno osiągalne w 5 minut”, kosmetyki są łatwe w użyciu, wielofunkcyjne i pozwalają kobietom wyzwolić duszę artysty. Wspaniale podkreślają kobiecą urodę, a dzięki stylowym opakowaniom retro dodatkowo efektownie się prezentują. Produkty marki The Balm mogą poszczycić się mianem kultowych.